Creatie

Creatie en Media

Creatie begint bij Het Mediakantoor met de mediastrategie en doelgroep insights. De mediastrategie bepaalt welke media en middelen wij gaan inzetten om uw doelgroep(en) zo effectief en efficiënt mogelijk te bereiken. Op basis hiervan gaan we aan de slag met de creatieve invulling, het creatieve concept. Daarbij maken we dankbaar gebruik van eventueel beschikbare data. In de uitvoering houden we bovendien rekening met de sterktes en zwaktes van de verschillende mediumtypen. Een abri communiceert nou eenmaal anders dan een advertentie en een pre-roll is geen tv-commercial.

Wat?

Eenvoud werkt.

Ideeën moeten verrassen, relevant zijn en voor zichzelf spreken. Zodra een concept om uitleg vraagt is het eigenlijk al te ingewikkeld. Een boodschap moet in één keer helder en duidelijk zijn. Ons uitgangspunt is dat we creatie leveren die
wérkt en bijdraagt aan uw communicatiedoelstellingen. Een beperkt budget is daarbij voor ons nooit een probleem, al willen we natuurlijk wel wat verdienen.

Meten is weten.

Een dergelijke uitspraak is waarschijnlijk het laatste wat je bij een creatief bureau zou verwachten. Maar tijden veranderen, alles is meetbaar, alles moet meetbaar, data zijn king. Wij zijn onderdeel van Candid Group. Dit betekent dat wij altijd toegang hebben tot databestanden en tools. Verder is er gedetailleerde kennis over o.a. consumentengedrag, doelgroepen en de laatste ontwikkelingen in media in huis. De voordelen van werken onder één dak met een eigen marktonderzoeksbureau én een mediabureau.

Cases

Ontdek onze kwaliteit en ervaring door onderstaande cases door te bladeren.